Salvați în lista de cumpărături
Creați o nouă listă de cumpărături

FAQ

Întrebări frecvente - ÎNTREBĂRI FRECVENTE >

 

Pot face cumpărături fără a-mi crea un cont?

Da, puteți face achiziții înregistrându-vă prin Facebook.

 

Am acces la istoricul comenzilor mele?

Da, istoricul comenzilor și accesul la alte opțiuni (retururi/reclamații) sunt vizibile în fila Contul meu - Comenzi și fonduri disponibile - Finalizate

 

De ce ar trebui să mă înregistrez în magazin?

Înregistrându-vă în magazin, vă creați contul, la care aveți acces exclusiv în calitate de proprietar.

Cu un cont, poți să plasezi comenzi, să folosești Programul de puncte, să trimiți reclamații, să returnezi produse și să creezi și să editezi liste cu produsele tale preferate.

 

Am probleme la ajustarea dimensiunii, ce ar trebui să fac?

La achiziționarea de pantofi, fiecare descriere a produsului include un Tabel cu mărimi care vă va ajuta să alegeți mărimea potrivită.

Daca informatiile din descriere nu sunt suficiente, ne puteti trimite o intrebare specifica pentru fiecare produs si ii vom raspunde in cel mai scurt timp. 

 

Am plasat 2 comenzi separate, le pot combina pentru a primi o singură livrare?

Da, se poate, în calitate de vânzător suntem vigilenți și detectăm singuri astfel de cazuri. Condiția este să plasați comanda din același cont și să furnizați aceeași adresă de livrare. Cel mai bine este să lăsați un comentariu în comandă sau să ne contactați prin e-mail: sklep@miniramp.pl

 

Am plasat o comandă dar vreau să o anulez, ce ar trebui să fac?

Într-o astfel de situație, vă rugăm să ne contactați cât mai curând posibil (înainte de a vă trimite produsul) la sklep@miniramp.pl sau la telefon 501 952 459.

De asemenea, puteți anula comanda din panoul dvs.: Contul dvs. - Comenzi și fonduri disponibile - Comenzi curente

 

Mi-am primit comanda dar nu imi place si vreau sa o returnez, ce ar trebui sa fac?

Ai la dispoziție 14 zile de la data primirii coletului pentru a-l returna.

Returnați bunurile cu dovada achiziției la următoarea adresă:

„MINIRAMP SKATEBOARD SHOP” 

stradă DŁUGA 9, 

61-850 

Poznań 

 

e-mail: sklep@miniramp.pl 

tel.: +48 853 44 17

 

Completați formularul online din fila Contul meu/Retururi

 sau completați FORMULARUL DE RETUR pe care îl atașați expedierii.

 

Aș dori să schimb mărfurile cu o altă dimensiune, ce ar trebui să fac?

La Miniramp, schimbul de bunuri presupune returnarea produsului selectat și plasarea unei comenzi separate. Dacă ați comandat un produs și s-a dovedit a fi, de exemplu, prea mic și sunteți interesat să comandați o dimensiune mai mare, utilizați procedura de retur (vezi Retur ) și comandați  produsul de dimensiune mai mare într-o comandă separată.

 

Important! Schimbul de mărfuri se face în cadrul unei singure tranzacții, iar la comanda unui produs nou nu trebuie efectuată nicio plată separată.

După primirea coletului de retur și verificarea mărfurilor, pregătim compensații pentru ambele comenzi și verificăm dacă a existat o plată în exces sau o plată insuficientă.

În acest moment primiți informații dacă trebuie să plătiți suplimentar sau dacă vă vom rambursa banii.

 

Amintiți-vă că aveți la dispoziție 14 zile pentru a-l schimba de la data primirii coletului.

 

Trimiteți mărfurile la adresa magazinului: 

„MINIRAMP SKATEBOARD SHOP” 

stradă DŁUGA 9, 

61-850 

Poznań 

 

e-mail: sklep@miniramp.pl 

tel.: +48 853 44 17

 

împreună cu dovada de cumpărare și „FORMULAR DE SCHIMB DE MARFURI” completat, sau puteți completa formularul și online, conectându-vă la contul dvs. din magazinul miniramp.pl, în fila: Contul dvs. / Retururi de mărfuri / Adăugați o retur .  

 

Care este timpul de procesare a comenzii?

Comanda se procesează în 24 de ore din momentul plasării în magazinul miniramp.pl, doar în zilele lucrătoare. Curierul DPD livreaza coletul in 24 de ore de la data expedierii. Aceasta înseamnă că, dacă comanda este plasată vineri, aceasta va fi expediată abia luni următoare și va fi livrată marți.

 

Pot schimba timpul de livrare?

Din păcate, nu avem nicio influență asupra timpilor de livrare.

De obicei, curierul vă contactează când nu sunteți acasă.

 

Nu eram acasă când a sosit curierul, cum pot ridica coletul?

Curierul ar trebui să vă contacteze telefonic pentru a aranja preluarea în altă oră. Dacă nu a făcut acest lucru, ar trebui să lase o notificare.

 

Cât costă transportul și depinde de greutate?

Nu percepem  nicio  taxă pentru livrarea coletelor pentru comenzile de peste 199 PLN. Schimbul este de asemenea  GRATUIT

Dacă valoarea comenzii este mai mică de 199 PLN, se percepe o taxă de 12 PLN la alegerea  opțiunii de plată în avans și 14 PLN la alegerea  opțiunii de ramburs. 

Nu percepem taxe suplimentare pentru transporturile grele.

 

Îmi pot ridica comanda personal?

Da, avem și un magazin de stationare în Poznań, ul. Długa 9, de unde vă puteți ridica comanda personal.

 

Pot despacheta coletul în prezența curierului și îl returnez imediat dacă mărfurile sunt de dimensiuni greșite?

Din păcate, acest lucru nu este posibil. Coletul este livrat de o companie externă independentă, DPD, iar curierul are dreptul de a refuza deschiderea coletului.

Singura obligație a curierului este să livreze coletul intact și nu acceptă reclamații sau retururi.

 

Ce ar trebui să fac dacă transportul este deteriorat?

Dacă transportul este deteriorat (ambalaj rupt), transportul trebuie refuzat. Vă rugăm să trimiteți informații la următoarea adresă: sklep@miniramp.pl despre situație, furnizând datele personale de bază și numărul comenzii. Următoarea expediere a comenzii dumneavoastră va fi trimisă cât mai curând posibil.

 

Voi primi informații când coletul mi-a fost expediat?

Da, atunci când magazinul pregătește expedierea, informațiile despre starea comenzii sunt trimise prin e-mail. În plus, atunci când vă conectați la contul dvs. din magazin, starea este vizibilă în fila Contul meu - Comenzi și fonduri disponibile.

 

Cum pot plăti comanda mea?

În magazinul MINIRAMP, clientul are mai multe opțiuni de plată din care să aleagă:

TRANSFER ON-LINE  (plată înainte de expediere) - aceasta este o metodă de plată acceptată de Przelewy24.pl . După ce ați selectat operatorul (banca), veți fi direcționat către site-ul acestuia, unde veți efectua o depunere după ce vă conectați la contul dvs. bancar. Pachetul include serviciile tuturor celor mai mari bănci din Polonia.

TRANSFER TRADIȚIONAL  (plată înainte de expediere) – Dacă banca dumneavoastră nu se află pe lista noastră, puteți transfera bani în contul nostru sau îi puteți depune la o bancă sau oficiu poștal. Comenzile vor fi procesate după ce plata este înregistrată în contul nostru. Ai la dispoziție 7 zile de la plasarea comenzii pentru a efectua transferul, după care comanda va fi anulată.


CARD DE CREDIT  (plată înainte de expediere) - După plasarea comenzii, veți fi redirecționat către site-ul web Przelewy24.pl , care acceptă plățile cu cardul în magazinul nostru. Conexiunea la acest site este 100% sigură.


COD  (ramburs la livrare) - Plătiți expedierea către curier la primirea coletului (se aplică numai expedițiilor în Polonia)

 

Aș dori să primesc o factură în loc de o chitanță, ce ar trebui să fac?

Putem emite o factură cu TVA pentru fiecare produs pe care îl vindem.

După efectuarea achiziției, adică după selectarea metodei de livrare și plată, indicați pur și simplu că doriți să primiți o factură în loc de o chitanță. 

pixelpixel